• وبلاگ : عطر گل ياس
  • يادداشت : در محضر خدا
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    اللهم صل علي محمد و آل محمد

    سلام مجدد

    اي خدا! ستايش مخصوص توست به خاطر پرده پوشي تو بعد از علمت به گناهانمان، و به خاطر گذشتت بعد از آگاهيت به كردار بندگان؛ هر يك از ما به بد كاري مشغول است اما تو او را به اعمال بدش مشهور ننمودي؛ و مرتكب گناه و افعال زشت است، و تو او را مفتضح و رسوا نساختي و بدكاري هايش را از نظرها پنهان داشته و كسي را بر آن آگاه ننمودي.

    اي خدا! چه بسيار نهي تو كه آن را بجا آورديم و چه بسيار سيئات كه كسب كرديم و چه خطاها كه مرتكب شديم و تنها تو بر آن مطلع بودي نه هيچ ناظر ديگر، در صورتي كه فوق هر قدرتي قادر بودي كه آن قبايح را آشكار سازي؛ اما عفو و بخشايشت جلوي چشم بينندگان حجاب گرديد و از شنيدن آن خطاها، جلوي گوش خلق سد محكم كشيد.

    پس اي خداي كريم! آنچه از عيب و عارهاي ما كه مستور كردي و نواقصي كه مخفي نمودي آن را واعظ ما قرار ده و موجب انزجار و دوري از بدخويي ها، و سبب ترك خطاها بگردان و سبب تلاش براي توبه محو كننده ي گناهان و پيمودن طريق پسنديده قرار ده.

    و وقت اين توفيق را به ما نزديك ساز وما را به غفلت از ياد خود دچار مساز كه اي خداي من! ما به تو، شوق و رغبت قلبي داريم و از گناهان، پشيمان و تائب هستيم.

    و خدايا! درود فرست بر برگزيده ات از همه خلايق، حضرت محمد مصطفي و عترت پاكش كه برگزيده از تمام خلقند و ما را هم از كرامت پذيرنده ي تعليمات و مطيع دستورات آنان قرار ده، همان گونه كه خودت امر فرمودي.

    (صحيفه ي سجاديه)