• وبلاگ : عطر گل ياس
  • يادداشت : در محضر خدا
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلام

    از اينكه از وبلاگ نهضت ياريگران انقلاب اسلامي ديدن فرموديد تشكر و قدر داني مي نماييم.

    يا علي

    به نام حضرت دوست

    سلام خواهر مسلمونم

    خوشحالم كه به روزي دلم بر نوشته هات تنگ شده بود

    خيلي وقتا ما اينارو ميدونيم ولي چون يقين نكرديم، يادمون ميره و گرم مشغله هاي جور واجور ميشيم و خدا نكنه كسي فريفته ي دنيا شه ديگه هيچي ازش بعيد نيست ... متنمو كه يادته

    انقد دلا رنگ و بوي اين دنيا رو گرفته كه يادش رفته صاحب خونه كيه .......

    خدايا دلامونو از ياد خودت پر كن كه جز تو و محبت اولياي تو و دوستان تو توش راه نداشته باشه

    يا حق

    اللهم صل علي محمد و آل محمد

    سلام مجدد

    اي خدا! ستايش مخصوص توست به خاطر پرده پوشي تو بعد از علمت به گناهانمان، و به خاطر گذشتت بعد از آگاهيت به كردار بندگان؛ هر يك از ما به بد كاري مشغول است اما تو او را به اعمال بدش مشهور ننمودي؛ و مرتكب گناه و افعال زشت است، و تو او را مفتضح و رسوا نساختي و بدكاري هايش را از نظرها پنهان داشته و كسي را بر آن آگاه ننمودي.

    اي خدا! چه بسيار نهي تو كه آن را بجا آورديم و چه بسيار سيئات كه كسب كرديم و چه خطاها كه مرتكب شديم و تنها تو بر آن مطلع بودي نه هيچ ناظر ديگر، در صورتي كه فوق هر قدرتي قادر بودي كه آن قبايح را آشكار سازي؛ اما عفو و بخشايشت جلوي چشم بينندگان حجاب گرديد و از شنيدن آن خطاها، جلوي گوش خلق سد محكم كشيد.

    پس اي خداي كريم! آنچه از عيب و عارهاي ما كه مستور كردي و نواقصي كه مخفي نمودي آن را واعظ ما قرار ده و موجب انزجار و دوري از بدخويي ها، و سبب ترك خطاها بگردان و سبب تلاش براي توبه محو كننده ي گناهان و پيمودن طريق پسنديده قرار ده.

    و وقت اين توفيق را به ما نزديك ساز وما را به غفلت از ياد خود دچار مساز كه اي خداي من! ما به تو، شوق و رغبت قلبي داريم و از گناهان، پشيمان و تائب هستيم.

    و خدايا! درود فرست بر برگزيده ات از همه خلايق، حضرت محمد مصطفي و عترت پاكش كه برگزيده از تمام خلقند و ما را هم از كرامت پذيرنده ي تعليمات و مطيع دستورات آنان قرار ده، همان گونه كه خودت امر فرمودي.

    (صحيفه ي سجاديه)

    بنام الله كه يادش همواره تطمئن القلوب است

    سلام عليكم خواهرم
    گناه و معصيت مانند باتلاق و لجن زار متعفني است که اگر انسان مدتي در آن بماند، حس بويايي انسان از کار افتاده و انسان ديگر بوي تعفن را احساس نمي کند و هرچه بيشتر در آن فرو مي رود، بيشتر دچار عفونت ها و بيماري هاي آن مي شود. تا جايي که ديگر قدرت و اراده ي خود را براي نجات از دست مي دهد.

    انسان از هر جاي اين باتلاق عميق گمراهي، تصميم به بازگشت و جبران بگيرد و در راه نجات خود قدم بردارد، جلوي ضرر را گرفته است و اين خود پيروزي بزرگي است .

    همانطوري كه شما خواهر خوبم دعا كرديد انشاءالله خدوند بزرگ ومهربان به ما بندگان رو سياهش اين توفيق را بدهد كه با غبار روبي دل هايمان بتوانيم او را مهمان خانه ي دلهايمان گردانيم چرا كه

    القلب حرم الله فلا تسكن حرم الله غير الله

    و من الله توفيق التماس دعا